189 відгуків

Інтернет-магазин тимчасово не працює. Все буде Україна!

Интернет-магазин садовой техники "Agro-Fermer"
+380 (98) 908-35-38
Киевстар
+380 (66) 776-10-02
МТС
+380 (63) 564-03-56
Life

Мотоцикл Spark SP125C-2C (безслатна доставка)

  • Немає в наявності
  • Код: 70630

18 540 ₴

+380 (98) 908-35-38
Киевстар
  • +380 (66) 776-10-02
    МТС
  • +380 (63) 564-03-56
    Life
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Мотоцикл Spark SP125C-2C (безслатна доставка)
Мотоцикл Spark SP125C-2C (безслатна доставка)
18 540 ₴
Немає в наявності
+380 (98) 908-35-38
Киевстар
  • +380 (66) 776-10-02
    МТС
  • +380 (63) 564-03-56
    Life
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Мотоцикл Spark SP125C-2C (безплатна доставка) — навіть досвідчений мотоцикліст не відразу дізнається в новому вигляді мотоцикла SPARK SP125C-2C все ту ж славну легендарну АЛЬФУ, тому що ця модель є потужним симбіозом колишньої практичності, надійності та доступності з абсолютно новою динамічною спортивною стилістикою. І дійсно — чітко простежуються характерні ознаки мотоциклів вищого рівня, що ідеально вписуються в новий дизайн:SPARK_opisanie_sp125c_2c

• великі міцні п'ятиспициві колеса з легкого сплаву, як-от у 150-кубових і 200-кубових машин;

• місткий стильний бензобак зі стрільчастими накладками;

• довге двомісне сидіння з явно спортивним профілем і невеликим багажником;

• великий кофр для мотошолома з ручкою для перенесення;

• нижня підніжка платформного типу з антифрикційною накладкою;

• складані підніжки водія;

• стильна фара з «оченятами» в обтічному корпусі;

• високі захисні дуги чорного кольору на окремій міцній рамі;

• хижий аеродинамічний «клюв» перед двигуном;

• профільовані боковини корпусу з ребристими вікнами;

• ефектне складане переднє крило з оригінальними «вушками»;

• гофровані чохли на штоках передньої вилки;

• задні амортизатори із захисними склянками;

• конічної форми глушник із хромованою металевою захисною накладкою;

• дзеркала заднього огляду оригінальної ромбічної форми;

• яскрава світлодіодна матриця замість лампочки в задньому ліхтарі.

Отже, одна з найяскравіших новинок 2019 року — мотоцикл SP125C-2C хоча й приблизився впритул до машин середнього класу своїм чудовим дизайном, сучасними технічними рішеннями та експлуатаційними характеристиками, все-таки є легким мотоциклом, який повною мірою зберіг усі переваги та переваги цього типу, зокрема надійність, практичність і невисоку ціну. Безсумнівно, він є одним із найбільш яскравих і гідних уваги представників великої родини легких дорожніх мотоциклів класичного компонування з об'ємом двигуна до 125 куб. см. Досить було б просто поставити його поруч із будь-якою іншою Альфою, щоб вочiю побачити різницю, але ми досліджуємо всі його переваги та особливості докладно.

Головні відмітні якості цього мотоцикла — його виняткова практичність і функціональність, тобто гарні експлуатаційні якості за дуже доступної ціни. Цей мотоцикл для тих, кому насамперед важливі не стільки відчуття швидкості та «зустрічковий вітер» (хоча максимальна швидкість у нього зовсім не маленька — 85 км/год), скільки гарантована можливість вчасно та з комфортом доїхати до місця призначення і довезти пасажира (загальна вантажність як у великих мотоциклів — 150 кг).

Завдяки своїй універсальності, мотоцикл однаково підходить і для новачків, і для мотоциклістів. Новачкам він простить невеликі брязкальця в керуванні, неминучі в період навчання водіння. А колишні водії впевнено почуватимуться на ньому та в стрімкому міському потоці, і під час неспішної їзди по сільській дорозі. Варто, до речі, зазначити, що через свою високу маневровість і чудову керованість, SPARK SP125C-2C в умовах міського трафіку має незаперечну перевагу перед потужними, але неповоротливими мотобайками. А завдяки різкому розгону та динамічності він легко виграє дистанцію біля скутерів.

Колірна гама

SPARK_opisanie_sp125c_2c_2

 

Мотоцикл нової версії 2020 року пропонується в п'яти варіантах колірного оформлення: чорний, сірий, червоний, бордовий і синій.

Динамічний дизайн

SPARK SP125C-2C проєктувався як практичний класичний мотоцикл «на кожен день», але, як ми вже зазначили, він має досить привабливий динамічний дизайн, за який власнику не доведеться червоніти.

SPARK_opisanie_sp125c_2c_3

Ємний трапецеїдальний бензобак (кришка бака закривається на ключ) з обох боків закритий стрільчастими декоративними накладками, які відчутно надають вигляду мотоцикла спортивного характеру. Двоколірний передній щиток (кстати, дуже ефективно вкриває від бризок і бруду) також зроблений у спортивному стилі.

Фара має краплеподібний обтічний профіль. Внизу, під двигуном, встановлений аеродинамічний «клюв», головне завдання якого — формування повітряного потоку, обдувального ребра головки циліндра.

SPARK_opisanie_sp125c_2c_4

Логічним завершенням динамічного іміджу мотоцикла є рельєфні боковини, витягнутий підсідельний обтічник, подовжене заднє крило та конічний глушник зі стрільчастою металевою накладкою, що захищає ногу пасажира від можливого опіку.

Функціональна оптика

SPARK_opisanie_sp125c_2c_5Наявність ефективної фари та приладів світлової сигналізації дає змогу без обмежень експлуатувати SPARK SP125C-2C у будь-яку пору доби та на будь-яких дорогах.

Передня фара обладнана стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням ниток «ближній/дальній». Багатосегментний відбивач формує світловий потік правильної форми, який добре освітлює дорогу та не сліпить зустрічних водіїв. В одному корпусі з фарою змонтовані дві лампи підсвічування. Задній ліхтар трохи незвичайний: з розсіювачем білого кольору. Річ у тім, що всередині нього є спеціальна світлодіодна матриця, що має два рівні яскравості світіння: «габарит» і «габарит». Потужне світіння цих світлодіодів неможливо не побачити навіть у сонячний день.

Передні та задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах: не відламаються у разі випадкового удару та абсолютно травмобезпечні. До того ж вони повністю взаємозамінні між собою. А для підвищення безпеки в темну пору доби, на стійці керма та на задньому крилі змонтовані відбивачі (катафоти) великої площі.

Панель приладів

 

/SPARK_opisanie_sp125c_2c_6Будь-який прилад тим надійніший і довговічніший, ніж менший у ньому будь-яких додаткових «наворотів». Саме тому на приладовій панелі мотоцикла встановлені тільки найнеобхідніші компоненти: мільйони разів перевірений механічний спідометр із лічильником кілометржу, сигнальні індикатори вмикання покажчиків поворотів, індикатор дальнього світла та індикатори ввімкненої передачі «N-1-2-3-4» (зокрема важлива для цього мотоцикла індикація передач пояснім трохи нижче). Там само на панелі приладів, розташований і замок запалювання.

Ергономіка органів керування

 

SPARK_opisanie_sp125c_2c_7Завдяки зручній   посадкою   раціональному   розміщенню   центру  важкість конструкції   и   продуманою    эргономике    всіх    елементів, SPARK SP125C-2C дуже простий і слухняним у керуванні. Не надто широке, але й не вузьке кермо з регулюванням кута нахилу — якраз те, що потрібно для точного маневрування в міському режимі. Та й на просілці він не вирветься з рук під час їзди на камінь або потрапляння переднього колеса в ямку. Поготів, що ручки керма — з пружним антифрикційним покриттям.

На ручках керма змонтовані важелі зчеплення й переднього гальма. Справа та ліворуч — комбіновані перемикачі роботи електроприладів: стартера, режимів роботи підсвітки та фари, покажчиків поворотів, звукового сигналу, швидкого глушіння двигуна. Дзеркала заднього огляду великі, але завдяки оригінальній формі зовсім не заважають огляду вперед.

 

SPARK_opisanie_sp125c_2c_8Ліворуч від двигуна — важіль перемикання передач. На SPARK SP125C-2C цей важіль двоплечий, що дуже зручно, оскільки дає водієві їздити практично в будь-якому взутті. Справа — педаль заднього гальма. Великий хід цієї педалі дає можливість гальмувати та плавно, і різко — як того вимагає конкретна дорожня ситуація. Там само праворуч і відкидний важіль кікстартера. Підніжки водія також зроблені складаними. У складеному стані вони не чіпляються за ноги водія під час перекочування мотоцикла вручну з місця на місце.

Особливості конструкції

 

SPARK_opisanie_sp125c_2c_9Говорячи про ергономіку, не можна не згадати сидіння мотоцикла: воно повноцінне, не укорочене, як на багатьох інших мотоциклах цієї потужності (нагадаємо: загальна вантажність SPARK SP125C-2C — 150 кг). Для зручності посадки та висаджування пасажира лінія сидіння розташована практично горизонтально. Оскільки мотоцикл розрахований більшою мірою на міську експлуатацію, де важливо постійно маневрувати, а для цього — відчувати положення мотоцикла, сидіння зроблене напівтвердим, інформативним, а водійська частина виготовлена з чашоподібним заниженням, що роблять посадку щільнішою. Для захисту ніг водія від травм у разі падіння або зіткнення, встановлені дуги безпеки, надійніші не окремі дуги, а єдина рама, яка приймає на себе всі зусилля та зберігає в цілості не тільки водія, а й мотоцикла. Бічні кріплення невеликого заднього багажника зручно використовувати як пасажирські ручки. На багажнику кріпиться великий знімний пластиковий кофр із ручкою для перенесення. У нього можна покласти мотошолом або інші речі. З боку пасажира кофр має спеціальну накладку, щоб пасажирові було комфортно сидіти під час тривалих поїздок. Якщо кофр зняти, багажник можна використовувати за прямим призначенням: для перевезення невеликих вантажів. Задні амортизатори мають пружину зі змінним кроком навивки, щоб зберігати ефективність і з одним їздом, і з двома. Жорсткість амортизаторів можна регулювати поворотом східчастої втулки. Верхня частина амортизаторів закрита спеціальними захисними склянками, що оберігають ноги та одяг пасажира від защемлення між витками пружини. Підніжка пасажира — платформного типу, з антифрикційною накладкою — дуже зручно та безпечно під час тривалих поїздок. Подовжене заднє крило прекрасно захищає від льотної з тяглового колеса бруду, і сам мотоцикл, і пасажира. Ланцюгове передавання, розташоване по лівій стороні, також закрита зверху захисним кожухом.

Двигун, трансмісія й ходова частина

 

SPARK_opisanie_sp125c_2c_10На мотоциклі встановлений чудово себе зарекомендував одноциліндровий чотиритактний карбюраторний двигун моделі 1P54FMI. Робочий об'єм двигуна — 120 куб.см, потужність 7,5 к. с. за 7500±500 об./хв. Максимальний крутний момент — 7,0 Нм за 5000 об/хв. Це цілком гідний показник для мотоцикла такого класу.

Запалювання електронне, CDI. Охолодження — повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторної оливи — напівсинтетична моторна, класу SG, SF або вище для 4 тактних мотоциклетних двигунів.

Коробка передач — чотиришвидкісна, кільцевого типу; нейтральна передача — між 1 і 4 передачами. Передачі можна перемикати й у прямому, і у зворотному напрямку. Саме тому необхідна індикація ввімкненого передавання на панелі приладів: щоб точно знати, яка передача увімкнена. Зчеплення механічне, багатодискове, в олійній ванні.

 

SPARK_opisanie_sp125c_2c_11Задня підвіска — маятникова, на двох амортизаторах; передня підвіска — перевернутого типу. І переднє та заднє гальма — барабанні, механічні. Вони не такі швидкі, як дискові, але для легкого мотоцикла це несуттєво. Зате в барабанних гальм істотно більший ресурс роботи, та й вартість їх відчутно нижча, ніж у дискових гідравлічних.

П'ятисанцювальні литі колеса легкі та міцні одночасно (такі зазвичай встановлюють на 150-кубові або навіть на 200-кубові моделі) — покращують динаміку розгону під час старту зі світлофора. Також для поліпшення динаміки розгону встановлена 40-зубова задня зірочка.

Експлуатація та сервіс

За всіх своїх безперечних переваг і пам'ятких вигляду, SPARK SP125C-2C має досить скромні габарити — 1900х760х1100 мм, порівняно коротку колісну базу — 1220 мм і невелику вагу — лише 85 кг. Це дуже добре не тільки з погляду його зберігання або паркування в умовах обмеженості місця, але й із погляду повсякденної експлуатації. У разі потреби мотоцикл навіть поодинці зовсім не складно перемістити вбік у міський корок або витягнути з бруду в разі застрягання на мокрій ґрунтовці. А в нормальних умовах його цілком до снаги експлуатувати тендітній жінці або підлітку. Поготів, що за технічними параметрами SPARK SP125C-2C потрапляє в категорію А1 — отримання посвідчення водія не має викликати особливих труднощів.

Крім того, поєднання невеликої ваги та досить потужного двигуна має ще одну дуже важливу перевагу — економічність. Витрата бензину, якщо не ганяти на максимальній швидкості, становить усього приблизно два літри на 100 км пробігу, так що ви не будете частим гостем на бензозаправці. Але на всяк випадок аварійний запас однаково є: щоб ним скористатися, досить перемкнути паливний кран у потрібну позицію.

Технічне обслуговування мотоцикла порівняно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може здійснюватися в мотомайстернях або самостійно в гаражі.

Загалом, якщо ви шукаєте різальний, із сучасним дизайном, але невибагливий, економічний і недорогий мотоцикл для активного щоденного використання, то яскравий і харизматичний SPARK SP125C-2C — саме те, що вам потрібно.

Основні параметри

Модель мотоцикла/ категорія

SP125C-2C / L3

Тип мотоцикла

двомісний, дорожній

Максимальна швидкість, км/год

85

Вантажність, кг

150

Об'єм паливного бака, л

9,0

Тип палива

бензин з октановим числом не нижче 92

Середня витрата палива, л/100 км

2,1

Напруга бортової електромережі, В

12

Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт)

14 / 85

Акумуляторна батарея, ємність, А·год

7,0

Сигналізація

Замок блокування керма

+

Блокування замка запалювання

Багажник

+

Кофр для мотошолома

+

Комплект ЗИП

+

Колісна база, мм

1220

Конструкційна маса, кг

85

Габаритні розміри, (ДхШхВ) мм

1900х760х1100

 

 Двигун

Модель двигуна

1P54FMI

Тип двигуна

одноциліндровий

чотиритактний, карбюраторний,

з верхнім розташуванням клапанів

Робочий об'єм двигуна, см3

120

Номінальна потужність, кВт (л.с.)

5,5 (7,5)

Максимальні оберти колінчастого вала двигуна, об/хв

7500

Максимальний крутний момент, Нм

10,0 (за 5500 об./хв)

Тип стартера

електростартер, кікстартер

Запалювання

електронне, CDI

Система охолодження

повітряне охолодження

Тип КПП

механічна, 4-ступенева,

послідовна кругова (0-1-2-3-4)

Зчеплення

механічне, багатодискове,

в масляной ванне

Паливний насос

Паливний фільтр

металева сітка на паливному крані,

змінний на паливопроводі

Повітряний фільтр

поролоновий

Масляний фильтр

полімерна сітка

Об'єм картера двигуна та КПП, л

0,6

Тип оливи

напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів

 

Шасі

Рама

дуплексна трубчастий каркас

Диски колес

легкосплавні 5-спіциві

Підвіска переднього колеса

телескопічна вилка

Амортизатори передні

олійні

Підвіска заднього колеса

маятникова з двома амортизаторами

Амортизатори задні

пружинно-оливні

Привод заднього колеса

відкрите ланцюгове передавання

Число зубців зірочки, передня/задня

14/40

Тип переднього гальма

барабанний механічний

Тип заднього гальма

барабанний механічний

Гальмівна рідина

Розмір шин (передня/задня)

2,50-17 / 2,75-17

Тип протектора

дорожній універсальний «асфальт/ґрунт»

Тиск у шинах (передня/задня з водієм/задня з пасажиром), кгс/кв.см

1,75 / 2,25 / 2,80

Основні атрибути
ВиробникSpark
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
КласНовий
Об'єм двигуна127 куб. см
Об'єм паливного бака9 л
Витрата палива2.1
Система запускуЕлектростартер і механічний стартер
Кількість циліндрів1
Максимальна швидкість120 км/год
Вага85.1 кг
Охолодження двигунаПовітряне
Рік випуску2020
Клас мотоциклаКласик
Потужність двигуна11 к. с.
Головна передачаЛанцюгова
Тактность двигунаЧотиритактний
СтанНовий
Габаритні розміри
Довжина1900 мм
Ширина760 мм
Висота1100 мм
Користувальницькі характеристики
МаркаSpark
МодельSP125C-2C
  • Ціна: 18 540 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner